.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشتباهات دولت‌ دهم به روایت زاکانی

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علیرضا زاکانی در همایش بزرگ خدمتگذاران آبادانی و پیشرفت استان خوزستان در مسجد ارشاد اهواز اظهار کرد: آن طوری که خود دشمنان اقرار کرده‌اند ایران در طول 34 سال گذشته از هیچ کدام از اصول خود دست بر نداشته و مسیر خود را طی کرده است.
*راه پر امید، شفاف و روشن

وی افزود: ما در حال حاضر در میانه راه هستیم و راه طی شده در سال‌های گذشته تجربه خوبی برای ما رقم زده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهی که در پیش داریم راهی سخت می‌باشد اضافه کرد: اما راه ما راهی پر امید، شفاف و روشن است.

*راه دشوارتر

وی تاکید کرد: برای گام برداشتن در مسیر خود، باید از راه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تاسی بجوییم و در مسیر پیش رو حرکت کنیم.

زاکانی تصریح کرد: باید در جهت اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم زیرا صحنه‌های پیش رو خیلی پیچیده‌تر است.

زاکانی افزود: باید یک حرکت جهادی صورت گیرد گرچه در دوره جهاد اصغر حضور داشتند ولی الان راه دشوار‌تر است زیرا ما با شهدا فاصله داریم.

*قطب مبارزه با نظام سلطه

این نماینده مجلس با بیان این مطلب که مخاطب بنده جریان ناب انقلاب است اضافه کرد: برخی از جریانات نسبت به جریان حزب و گروه خودشان ناراحت هستند که کارشان پیش برود که این‌ها مورد خطاب ما نیستند.

وی اذعان کرد: ایران همیشه قطب مبارزه با نظام سلطه بوده است و تمام نقشه‌های شوم آن‌ها را که در سر داشتند نقش بر آب کرده است.

*تجربه گفتمان‌های متعدد

زاکانی با بیان اینکه ایران در 34 سال گذشته دست از اصول خود بر نداشته است افزود: در بحث هسته‌ای نیز یک گام به عقب برنگشته است و در مذاکرات اخیر نه تنها بحثی از توقف فعالیت‌های هسته‌ای نشد بلکه کارهای قبلی پذیرفته شد و بحث‌های دیگری مطرح شد.

عضو کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که در 34 سال گذشته گفتمان‌های متعددی را تجربه کرده‌ایم گفت: بعد از دوران دفاع مقدس سه دولت را تجربه کرده‌ایم که شعارهای مختلفی داده‌اند که هر کدام جزو شعارهای انقلاب بوده است.

*بازگشت قطار انقلاب به روی ریل خود

وی نخستین دولت را دولت آقای هاشمی رفسنجانی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این دولت با شعار توسعه اقتصادی به عرصه آمد که این خود یکی از شعارهای انقلاب اسلامی بود.

زاکانی شعار آزادی و آزاد اندیشی شعار دولت آقای خاتمی نیز از شعارهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: البته این دو دولت از مسیر خارج شدند به طوری که رهبر معظم انقلاب در اوائل روی کار آمدن دولت نهم فرمودند که قطار انقلاب به روی ریل خود برگشت.

*اشتباهات دولت‌های نهم و دهم

این نماینده مجلس نهم شعارهای عدالت محوری و مبارزه با فساد و تبعیض احمدی‌نژاد بود را نیز از اصول و شعارهای اصلی انقلاب دانست افزود: البته در دولت‌های نهم و دهم اشتباهاتی صورت گرفت که از دایره اصولی که وجود دارد خارج بوده است.

به گفته زاکانی دولت بعدی باید دولتی باشد که همه شعارهای انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد و با با استفاده از تجربیات گوناگون کشور را اداره کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.